Leerlingen van het Prisma College zitten verdeeld over verschillende locaties.

Locatie Arnhem Heijenoordseweg

Het Prisma College staat in een prachtige natuurlijke omgeving, het Natura2000-gebied geeft veel mogelijkheden voor binnen- en buitenonderwijs. Het gebouw is zo ingericht dat er veel bewogen moet en kan worden. Het hele gebouw richtten we in als leerrijke leeromgeving. Naast grote en kleine lokalen, praktijklokalen en grote sportzalen zitten in het gebouw allerlei plekken waar leerlingen aan het werk gaan.

Locatie Zijpendaalseweg

Naast het mooie park Zijpendaal hebben we sinds dit jaar een derde locatie. Een aantal groepen zal les krijgen in dit mooie pand. We delen het pand met de Guido de Bres, maar hebben onze eigen ingang, lokalen en pauze ruimtes

Locatie ’s Koonings Jaght

De Kameleon staat op het terrein van ’s Koonings Jaght, een paar minuten rijden van het Prisma College. Hier bieden we een onderwijszorgarrangement aan, voor leerlingen in leerroute 1 van de scholen Lichtenbeek en Prisma College. Meer informatie vindt u hier.

Stagelocaties

De stageplekken zijn essentieel voor de leerlijn van onze leerlingen. Het gaat om leslocaties binnen en buiten Arnhem. Op deze locaties werken ze in groepen of individueel aan werkcompetenties. Met de leerling en ouders gaan we op zoek naar een plek waar de leerling na zijn schooltijd aan het werk kan.